کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

نصیب ما

دوشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۵، ۰۶:۰۵ ب.ظ


دعا کردیم و هرشب ترس هامان بیشتر می شد

دعا خواندیم و گوش آسمان هربار کر می شد


من و تو هرکجای این زمین بسته می رفتیم

گذشته باز مثل سایه با ما همسفر می شد


من و تو چون عروسک های خیس پنبه ای بودیم

که هرشب سقفمان از ترس آتش شعله ور می شد


من و تو حاصل رگبارهایی مقطعی بودیم

دوام تشنگی در ریشه هامان مستمر می شد


من و تو با دوقاشق چاله می کندیم در سلول

دوقاشق مانده تا پرواز، زندانبان خبر می شد


همیشه ربط استدلال هامان با رفاقت ها

دلیل خنده ی چاقوی تیزی در کمر می شد


میان چشم مان تنها دو فنجان آب باقی بود

که آن هم پشت سر ،صرف وداعی مختصر می شد


نصیب ما -تمام زندگی- از بودن مادر

صدای خنده ی آرام گرگی پشت در می شد...


| حامد ابراهیم پور |

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۵/۱۰/۲۷
  • ۷۲۳ نمایش
  • پروازِ خیال ...

حامد ابراهیم پور

نظرات (۳)

عشقولات زندگی من چوطوره؟؟؟؟
نیستی بانو جان
خووبی خواهری؟؟؟؟
پاسخ:
ای جان خوبم بد نیستم :)
تو خوبی؟
شرمنده، یکم سرم شلوغه :((
عالی بود😘😘
پاسخ:
بله، ممنون :)
خوب خداروشکر
عب نداره جوجو
موفق باشی  خواهری گلم
مواظب خودت باش
پاسخ:
فدای مهربونیت :))
جبران میکنم :)
قربونت، توام مراقب دلت باش 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی