کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

تمام دنیای منی

شنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۵۲ ق.ظ


تا وقتی من هستم،

تو به هیچکس نیاز نداری

دوستت داشته باشد!

من عوض تمام آدمهایی که هرروز از کنارت رد می شوند،

با عجله،

بی آنکه حتی تو را ببینند 

و شاید به تو تنه هم بزنند،

دوستت دارم!

من جای کارگرهای ساختمان نیمه کاره ی توی کوچه تان دلم برایت لک می زند...

جای همه آنهایی که تو را نمی شناسند،

جای همه آنهایی که تو را میبینند،

جای همه آنها که نمی بینند،

من جای همه دوستت دارم!

من جای آنهایی که یک گوشه دیگر این دنیا

زندگی میکنند 

و نمی دانند

تو دقیقا

"تمام دنیای منی"

 دوستت دارم!

من جای کودکی که نابینا متولد می شود،

چشم می گردانم برای دیدنت!

من عوض تمام آدمهای روی زمین دلم برایت تنگ می شود.

من تنهای تنها،

جای همه آنهایی که دوستت ندارند،

می پرستمت!

"هیچکس"

نمی تواند مثل من،

این همه ساده،

برای کسی دیوانگی کند...


| نسترن علیخانی |

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۵/۱۱/۰۲
  • ۷۳۰ نمایش
  • پروازِ خیال ...

نسترن علیخانی

نظرات (۱)

سلام
چقدر وبلاگ خوبی بود خیلی لذت بردم
با اجازه چند تا متن برای خودم کپی کردم
مرسی از انتخاب خوب شعرها و نوشته ها
پاسخ:
سلام
چقدر خوب که اینجا رو دوست داشتین
خواهش میکنم
این شعرها و نوشته ها اینجا منتشر میشن برای خوندن و لذت بردن و استفاده کردن پس راحت باشید :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی