کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

بنفش

جمعه, ۸ بهمن ۱۳۹۵، ۰۶:۰۹ ب.ظ


لوریا: من خیلی از رنگ بنفش خوشم میاد.

جان: چه خوب، منم رنگ آبی رو خیلی دوست دارم،

بنفشو یه کم کمرنگ کنی میرسی به آبی، رنگ های نزدیکی هستن تقریبا...

لوریا: آره، رنگ های نزدیکی هستن.

جان: البته نیازی به اینهمه فلسفه بافی نیست،

دوسِت دارم...!

حتی اگه تو از سفید خوشت بیاد،

من از مشکی!


| سرود بی حوصلگی / ترجمه : عباسعلی تنها |

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • ۹۵/۱۱/۰۸
  • ۱۱۹۵ نمایش
  • پروازِ خیال ...

سرود بی حوصلگی

عباسعلی تنها

نظرات (۲)

  • سمیه سادات
  • چه دوس داشتنی:)
    پاسخ:
    :))
    خیلی زیباس
    این یه رمانه یا فیلمه؟ میشه معرفی کنید؟ 
    پاسخ:
    متاسفانه مطمئن نیستم
    اما فکر میکنم کتاب باشه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی