کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

غم انگیز نیست؟!

چهارشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۶، ۰۲:۳۶ ب.ظ


حتی یک نفر را نداشتم که با او دردودل کنم

کسی باشد که بهش بگویم دوستش دارم

میفهمی؟

میدانی عشق یعنی چی؟

خیال نمی‌کنم بفهمی. هیچکس نمی‌داند من چه حالی دارم، هیچکس...

دلم از تنهایی می‌پوسید و دردهای ناگفتنی توی دلم تلمبار می‌شد.

آدم عاشق باشد و نتواند به کسی بگوید

غم‌انگیز نیست...؟


| سال بلوا / عباس معروفی |

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۶/۱۵
  • ۶۵۲ نمایش
  • پروازِ خیال ...

عباس معروفی

نظرات (۳)

عالی وغم انگیز
پاسخ:
ممنون
  • زهرا اردیبهشتی20
  • سلام
    عصرتون خوش !

    عالی بود

    +تازگیا پیدا کردم وبلاگتون رو
    فوق العاده اس واقعا

    عالیه:)
    پاسخ:
    سلام روزتون بخیر :)
    ممنونم به خاطر لطفی که به اینجا دارید و ممنون از حضورتون :))
    کجاست اهل دلی ک شرح غصه دهم؟
    پاسخ:
    نیست، نداریم که :(
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی