کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

آن زن من بودم

سه شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۶، ۰۱:۲۰ ب.ظ


کاش می‌‌دانستی

زنی‌ که بغض داشت

شانه‌هایِ تو را کم داشت

کاش می‌‌دانستی

زنی‌ که نیازِ نوازش داشت

دست‌های تو را کم داشت

کاش می‌‌دانستی

زنی‌ که هزار قصه برای گفتن داشت

یک شبِ دیگر کنارِ تو را کم داشت

کاش می‌‌دانستی

زنی‌ که دلِ رفتن نداشت

آغوش تو را کم داشت

کاش می‌دانستی

آن زن من بودم


| نیکی فیروزکوهی |

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۶/۲۱
  • ۶۶۹ نمایش
  • پروازِ خیال ...

نیکی فیروزکوهی

نظرات (۳)

  • سایت تفریحی چفچفک
  • قشنگ بود
    پاسخ:
    ممنون
    سلام 
    وقت بخیر

    خوش به حالتان با این قلم زیبا
    قدر خودتان را بدانید
    خوشحالم که بعد از کلی گشتن وبتان را پیدا کردم

    اگر اجازه بدهید از مطالبتان با اسم خودتان در وبلاگ کپی کنم
    پاسخ:
    سلام روز بخیر
    ممنونم ولی هیچکدوم از متن ها و شعرهای این وب نوشته ی من نیست متاسفانه :)
    خوشحالم از اینجا خوشتون اومده

    حتما...خوشحال میشم :)
    مثل همبشه انتخابی عالی
    پاسخ:
    ممنونم :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی