کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

رفتم عزیز من به خدا می سپارمت

پنجشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۱۸ ب.ظ


رفتم که با نبودن من شاد تر شوی

آرامشت کجای جهان را گرفته است؟!

با شانه ی زنانه‌ی او باز میکنی...

این بغض لعنتی که پس از من نرفته است


دارد به بند بند دلم حمله میکند...

این حس دلخوری که مرا میخورد مدام

این جای خالی ات که مرا میزند زمین

این عشق لعنتی که نمی آورد دوام...


بس کن عزیز من! به تنم زار میزنی

وقتی که وصله‌ی تن این زن نمیشوی

دیر آمدی، به هم نرسیدیم و فعل ها

گفتند تو مجاب به "رفتن" نمیشوی....


اما دروغ بود، تو را برده بود شعر...

اما دروغ بود، مرا کشته بود درد...

از دور دست ها بغلش میکنم هنوز

مردی که عاشقانه مرا باورم نکرد


از تو گذشته است مرا دوست داری و...

از من گذشته است ولی دوست دارمت

از هم گذشته ایم...وَ این سرنوشت ما است

رفتم عزیز من به خدا می سپارمت


| اهورا فروزان |

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۶/۲۳
  • ۱۳۷۹ نمایش
  • پروازِ خیال ...

اهورا فروزان

نظرات (۳)

😔 ❤️️
پاسخ:
:(❤️️
 وااای عااالی بود ... خیییلی قشنگ بود ... واقعا ممنوووون از تموم متنا و شعرای فوق العاده ای که میذارید🙊❣😍
پاسخ:
شاعرش عالی سروده :)
خیلی خوشحالم که پستای اینجا رو دوس داشتید
ممنون از خودتون :))
خواااهش میکنم بهترین جان :)♡
پاسخ:
^_^ ❤️
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی