کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

حواسم پیش تو بود

پنجشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۶، ۰۱:۴۵ ب.ظ


از جشن تولد که برگشتیم نسرین گفت:«کادوی ملیحه رو دیدی؟ یه دست استکان نعلبکی شکسته آورده چقدم فیس و افاده اومد موقع بازکردنش»

همینطور که لباسامو عوض میکردم گفتم:«نه، حواسم نبود».

گفت:«آبجیش ولی خیلی با سلیقه س، دیدی کیف دستیشو با کفشاش چه قشنگ ست کرده بود؟»

گفتم:«نه راستش، حواسم نبود».

یکم مکث کرد و باز گفت:«فائزه رو میشناختی؟ اون دختر قد بلنده، همش با ملیحه جیک جیک میکرد، آمریکا طراحی لباس خونده، لباسشو خودش طراحی کرده بود، به نظرم چندان هم قشنگ درنیومده بود، دیدی لباسشو؟»

لم دادم روی مبل گفتم:«نه، حواسم نبود» 

نسرین عصبانی شد گفت:«حواست کجا بود پس تو؟ هی حواسم نبود حواسم نبود» 

گفتم:« من، راستش، ندیدم اونارو اصلا، من حواسم بیشتر پیش شما بود، به آبیِ لباست که به موهای تو میومد چقدر، البته بارها به خودتم گفتم، شما گونی هم بپوشی بت میاد ولی ست کردن دستبندت با رنگ لباست واقعا ایده ی معرکه ای بود. یه چندباری اصلا نشناختمت، حتی تا چند قدمیت اومدم که بهت بگم خانوم ببخشید، شما چی میخوری انقد قشنگی؟ ولی یهو سرتو برگردوندی دیدم عه، اینکه نسرینه، آبیِ دریا پوشیده چیکار؟ نمیگه باد میاد موج میندازه تو پیرهنش یه جماعت غرقش میشن؟ بی ملاحظه ای تو چقد آخه دختر».


| محمدرضا جعفری |

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۶/۳۰
  • ۷۰۵ نمایش
  • پروازِ خیال ...

محمدرضا جعفری

نظرات (۳)

  • زهرا اردیبهشتی20
  • سلام
    روزتون بخیر :)

    فوق العاده بود مثل تمامی مطالبتون !
    بی نظیره این وبلاگ :)

    برقرار باشین همیشه :)
    پاسخ:
    سلام روز شما هم بخیر و خوشی :)
    نویسنده فوق العاده نوشته.
    بی نظیر حضور شماس که خیلی خوشحالم میکنه!
    ممنونم :)) ❤️
    اقا چرا دستای دختره اینقدر گنده‌س؟ 🤔🤔🤔
    پاسخ:
    اولش دقت نکرده بودم
    یک ساعت پیش که اومدم جواب کامنتا رو بدم متوجه شدم :|
    نمیدانم واقعا😂
    ولی در کل ممنونم که انقد دقت میکنی گلم😂❤️
  • فاطمه عاشق
  • the best......
    پاسخ:
    :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی