کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

تو را به رسم خویش دوستت دارم

چهارشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۲۶ ق.ظ


تو را به رسم خویش دوستت دارم

آرام و سربزیر و فروتن

چو بیدی مجنون

که بادهای آوار را


تو را به رسم خویش دوستت دارم

صبور و گرم و صمیمی

چو خورشید صبحگاهی

که نرمینه ی سحر را


تو را دوست دارم

به رسم سبزینه ها

به رسم دیرینه ی انتظار...

به رسم خزه ای سمج

که آغوش سخت سنگ را


دوستت دارم

تو را به رسم نامی عشق

تو را بسان خویش دوستت دارم

بسان جاری رود

که بیکران آبی دریا را


| حمید جدیدی |

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۷/۰۵
  • ۳۲۹۹ نمایش
  • پروازِ خیال ...

حمید جدیدی

نظرات (۱)

  • زهرا اردیبهشتی20
  • سلام
    روزتون خوش :)
    عالی مثل همیشه :)

    حال آدم خوب میشه با خوندن این وبلاگ :)
    پاسخ:
    سلام
    آخر هفته تون خوش :)
    و اگر بدونید حال من چقدر با خوندن کامنت هاتون خبو میشه :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی