کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

خانه مادر است

پنجشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۶، ۱۰:۱۰ ق.ظ


گاهی دلم هیچ چیز نمیخواهد

جز گپ ریز ریز با مادرم

هی من حرف بزنم

هی او چای تازه دم بریزد،

هی چای ام سرد بشود

هی دلم گرم.

آنجا که چای ات سرد میشود

و دلت گرم

"خانه مادر است"


| نسرین بهجتی |

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۶/۱۲/۱۷
  • ۱۱۳۳۷ نمایش
  • پروازِ خیال ...

نسرین بهجتی

نظرات (۴)

 با اینکه این متن رو قبلا خونده بودم اما انقدر با وجود آدم بازی میکنه ک ارزش بیان احساس رو داشته باشه:)
پاسخ:
عزیزم...:)
آره بعضی نوشته ها ارزش چندین بار خوندن هم داره

با درود فراوان...

و باز هم سپاس از متن های زیباتون...

و از همه مهمتر تبریکی به عظمت آسمان بی کران به تمام مادران ایران زمین...

و حیف که مادرانی چون مادر من ناتوان از خواندند تا خودشان بدون کمک دیگران از زیبایی حضور نامشان در خطوط ادبی به شگفت آیند...

  • زهرا اردیبهشتی
  • چه دلنشین بود خدااااااا
    عکسه بی نظیره

    سلامتی همه مادرا صلوات
    پاسخ:
    آره :)
    اللهم صل علی محمد و آل محمد
    سلامت باشن همشون

    عالی بود ممنونم.

    پاسخ:
    ممنون از حضورتون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی