کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

موهای پیچ خورده

پنجشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۶، ۱۱:۱۵ ق.ظ


نشسته بودم روبروش و به زُلفای فِرفِریش نگا میکردم

بهش گفتم : میدونی چرا یوز پلنگا گوشه ی چشمشون یه خط سیاهه که بهش میگن خط اشک؟

دستشو انداخت تو فِرِ موهاش...

پیچش داد و گفت نه !

چِشَمو از موهاش سُر دادم رو چِشاش و گفتم :

وقتی واسه اولین بار یوزپلنگِ نر،یوزپلنگِ ماده رو برایِ رفتن به شکار تنها گذاشت و هیچ وقت برنگشت،یوزپلنگ ماده که یه بچه تو شیکمش داشت،اونقدر گریه کرد که رد اشکش موند گوشه ی چشمش و هیچ وقت از بین نرفت.

بلند خندید و گفت اینو از کجا آوردی؟

خندشو گذاشتم گوشه ی ذهنم،پیش بقیه ی خنده هاش و گفتم : یه وقت نشه تنهام بزاریا...

یه کم ساکت نگام کرد...

سکوتِ نگاشو گذاشتم کنارِ بقیه ی نگاهاش،گوشه ی دلم و گفتم...

میخوام یه جایی واسه بچه هامون بنویسم،فرِ موهای مامانتون از وقتی بیشتر شد که میشِست کنار من و حرف میزد،شعر میخوند و من یکی از انگشتام تو موهاش وِل بود و هی موهاشو بین انگشتام لول میکردم...

میخوام براشون بنویسم اگه یه روز،یه مردی عاشقِ موهای پیچ خورده تون شد بشینید کنارش واسش شعر بخونید تا بتونه دستشو ببره لای موهاتون و اونارو پیچ بده...

بزارید یه روزی برسه که پایینِ موهای همه ی خانوم ها پیچ خورده باشه و افسانه ی ما وِرد زبونشون .


| حنانه اکرامی |

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۶/۱۲/۲۴
  • ۱۲۴۷ نمایش
  • پروازِ خیال ...

نظرات (۶)

موی فرو که نمیشه دست برد توش 
لامصب همش گرس 
دارم که میگما
پاسخ:
همینش خوبه دیگه :)
بری توش هم گم شی، هم گیر کنی :))
باشه دیگه....
هی احجاف کن در حق مو لختا…
هی اجحاف:دی

قشنگ بود؛)
پاسخ:
هی اجحاف
خودمم موی فر ندارم :/
مرسی عزیزم :)
بابا میخاسته گولش بزنه که فر نخره براش! :))
پاسخ:
قضیه را از نگاه یک مرد حسابگر ببینیم :D
آخیی...:)
پاسخ:
:))
  • زهرا اردیبهشتی
  • ای جان !

    یکی از عشق ترین صحنه های دنیاست این بازی کردن و پیچوندن موها دورانگشت مخاطب خاص جان !
    پی_نوشت :
    در انتظار تجربه کردنش به سر می بریم : دی
    پاسخ:
    به به مو فرفری جان :))
    موهای تو پیچیده ترین معضل دنیاس...
  • زهرا اردیبهشتی
  • خخخخ
    نه بابا
    من که موفرفری نیستم :)
    ولی موهام بلنده میدم مامان ببافه همیشه
    حالا اینقدر بافتمشون فر ریز ریز دارن انگار ^-^
    پاسخ:
    اونم به به :))
    بمونن برات الهی ^_^
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی