کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

دوست داشتنت غمگینم می کند

سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۶، ۱۲:۲۶ ق.ظ


دوستت دارم

و همین غمگین ترم مى کند 

وقتى که نمى توانم چهار فصل جهان را

بر شانه هاى تو آواز بخوانم

وقتى که بادى 

برگ هایت را از من مى گیرد...

درخت بالا بلند من!

باور کن این همه خواستن غمگین است 

براى پرنده اى که از کوچى به کوچ دیگر 

پرواز مى کند...


| مریم ملک دار |

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۶/۱۲/۲۹
  • ۵۴۴ نمایش
  • پروازِ خیال ...

نظرات (۳)

درخت بالا بلند من ...
چه تشبیهی !
پاسخ:
:)
چه قشنگ! دلم یه جوری شد. 

پاسخ:
:))
یارِ سروقامتِ من :)
پاسخ:
تعبیر حوا گونه :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی