کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

آرزو مى کنم که خودت باشى...

چهارشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۷، ۰۳:۰۰ ب.ظ


برایت رویاهایى آرزو مى کنم تمام نشدنى

و آرزوهایى پر شور

که از میانشان چند تایى برآورده شود

برایت آرزو می کنم که فراموش کنى

چیزهایى را که باید فراموش کنى

برایت شوق آرزو مى کنم

آرامش آرزو مى کنم

برایت آرزو مى کنم که با پرواز پرندگان بیدار شوى

و یا با خنده ى کودکان

برایت آرزو مى کنم که دوام بیاورى

در رکود، بى تفاوتى و ناپاکى روزگار

مهمتر از همه

آرزو مى کنم که خودت باشى...


| ژاک پرل / ترجمه: نفیسه نواب پور |

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۴/۲۰
  • ۴۵۸ نمایش
  • پروازِ خیال ...

نظرات (۴)

  • دنیای کامپیوتر ...
  • هی
    پاسخ:
    :(
  • زهرا اردیبهشتی
  • حالم بد شد بابت سوالی که نباید می پرسیدم و پرسیدم ....
    ببخش شفق جان !
    آره حق با توئه نباید قسم میدادم...اما فکر نمیکردم یه اسم اینقدر بتونه مبهم باشه که با قسم شوخی شوخی من بخوای بگی کی هستی ! نه راستش هنوز هم متوجه نشدم کی هستی ): چون برعکس تو ؛ من حافظه خیلی ضعیفی دارم تو این موارد ...پس خیالت راحت..کمافی السابق مجهول هستی برام !
    معذرت بابت اصرار کردن بیخودم بخاطر معرفی خودت ...

    هرکاری از دستم بر میاد انجام میدم ...امیدوارم برگرده دیدگاه ..برگرده مامور..
    به امید روزای خوب ...

    و پرواز خیالی ممنون بابت پست خوبت
    حالم به راه شد با خوندنش ...
    برایم آرامش آرزو کن ‌‌!
    پاسخ:
    آرامش و شادی نصیب دل مهربونت ❤️
  • شفق تیرزاد (*_*)
  • زهرای جان جانان
    اول اینکه اصلا خیالم راحت نیست چون قصد نداشتم که خاطرت رو مکدر کنم عزیزم. من اصلا و ابدا دلم نمی خواد کسی رو برنجونم مخصوصا کسی که برام ارزشمند و محترم باشه دیگه شما که خدا شاهده خیییلییی دوستت می دارممم...
    زهرا جان... من بابت سئوالت به هیچ وجه ازت دلخور نیستم. شما حق داری در مورد اسمم کنجکاو باشی شاید اگر منم بودم کنجکاوی می کردم.
    زهرا من فقط تعجب کردم چون به قول خودت یه اسم نباید انقدر مهم باشه اونم اسم منی که لا مهم که توی دیدگاه تقریبا همه از من بدشون می اومد... و قسم به جون مامور بخاطر من که اکثرا می خواستن نباشم!
    دوم: واقعنی شوخی بود؟ قسم به شوخی؟ مگه داریم مگه می شه؟!
    زهرااا! آخه چلااا؟
    مامور مهربون اونقدری برام محترم و عزیز هست که حاضر شدم اگر از راهنماییم متوجه نشدی علنا اسمم رو بگم که اگر نمی گفتی شوخیانه بود، الان جای این متن اسمم رو گفته بودم.
    سوم: خیییلییی برام عزیزی... ولی باور بکن حالا که گفتی شوخیانه بود نمی تونم اسم بگم. ولی پیشنهاد می کنم کندر زیاد بخور اونوقت با راهنماییم متوجه می شی کی هستم! هی هی ؛) عزیزمی شما جزو معدود دیدگاهی هایی هستی که من قلب قلبی طور دوستش دارم :))
    فقط دیگه قسم ت برای من شوخیانه نباشه! اونم مامور مهربون. :| :)
    دفعه دیگه لا غمض عین و باس کف سالن دیدگاه رو... با سطل آب و کف بشوری! واسه دیدگاهی ها هم پاستیل درست کنی! دخمل باس تابستون که می شه خونه داری یاد بگیره! :دی
    هیییع! دیدگاه... آره زهرا. حمایت/ حمایت تا قیامت.
    ان شاءالله مامور و دیدگاه برگردن برای همیشه.

    زهرا جان... مجددا عذر می خوام که ناراحتت کردم. شرمنده عزیزم.
    هر چی آرزوی خوبه مال خود خود خودت :)))
  • شفق تیرزاد (*_*)
  • دیروز صد دفعه اومدم... که ببینم گفتی بخشیدی :'(
    زهرای عزیز... می شه از من دلخور نباشی؟ به خدا هدفم ناراحتیت نبود.
    توی وب فاطمه خیلیا ازم اسم خواستن اما نگفتم حتی به حدسیاتشون جواب هم ندادم که درسته یا نه... (خیلیا رو اسم بردن! فاطمه هم که می گفت بعضی وقت ها حس می کردم خود مامور باشی!) به هزار و یک دلیل. یکیش اینکه دیدگاهی ها دوستم نداشتن و دلشون می خواست نباشم. اگر می فهمیدن کی هستم دیگه به حرفهام توجه نمی کردن. شمام همینطور! نمی دونم! شایدم عکسش باشه!
    من که عاشقتم ❤ و نمی خواستم ناراحتت کنم فقط غصه ام گرفت که چرا جون مامور مهربون... :'( چون اسم من که خیلیا با نبودنم خوشحال تر می شدن، نباید اونقدری مهم باشه که به جون بهترین دوست قسم داد :'(  حتی شوخیانه.
    ببخش عزیزم. ببخش که نمی تونم اسم بگم. ببخش که ناراحتت کردم. ببخش :'(

    لطفا برای برگشت دیدگاه، خیییلییی حمایت کن. و تاکید کن با مسئولیت مامور مهربون. اگر اگر اگر رفتی وب آقا مهدی و یا فاطمه، ازشون بخواه خیلی حمایت کنن. بگن اگر دیدگاه رو بخوان برگردونن ولی با مسئولیت کسی دیگه، ما نیستیم. ازشون بخواه هماهنگ باشن. باید متحد و یکصدا باشیم تا به هدف برسیم. روزی یکبار تماس و یا پیامک نمی تونه دیدگاه رو برگردنه باید مداوم و زیاد باشه. ما جز حمایت نمی تونیم کاری کنیم. از این فرصت دوباره (تغییر مدیریت) باید نهایت استفاده رو ببریم. ان شاءالله که به هدفمون برسیم.

    پرواز خیال
    خودت دوست داشتنی و وبت قشنگ... بعضی از پست ها حرف دل من بودن.
    بعضی روزها چند بار می اومدم و لا خبر! سعی کن هیچوقت غیبتت طولانی نشه. برای کسانی که دوستت دارن و پست های قشنگ قشنگ حالشون رو خوب می کنه، سخته نباشی!
    حرف زدن دوستانه و مودبانه ات قابل تحسینه. هر بار که برای دیدگاه باهامون هم صدا می شدی و دعا، خیلی خوشحال می شدم و صمیمانه ازت ممنونم :)
    امیدوارم هم شما و هم زهرای جان جانان
    هر جا هستین سلامت و شاد و در آرامش باشین
    بهترین ها رو براتون آرزومندم
    حلالم کنین لطفا
    التماس دعا
    خدانگهدار
    پاسخ:
    عزیز دلم ناراحت و نگران نباش
    حتما دیروز زهراجان فرصت نداشته به اینجا سری بزنه و جوابت رو بده وگرنه خودتم میدونی که زهرای مهربون ناراحت نیست ازت :)

    ممنونم ازت به خاطر حس خوبی که منتقل کردی ❤️
    نمیدونی چقدر خوشحال میشم که حتی شده چند نفر انگشت شمار اینجا و پست هاش رو دوست دارن
    چشم...سعی میکنم یهو غیب نشم :D
    مطمئن باش هنوزم باهاتون هم صدا هستم :)
    ممنونم عزیزم...همچنین

    چرا حس میکنم یه طوری حرف زدی انگار دیگه نمیای یا کامنتی نمیذاری؟ :(((

    +راستی یه پیشنهادی دارم، برای اینکه تو و زهرا راحت تر باهم حرف بزنین میتونین یکی از پستای اینجا رو به سلیقه ی خودتون انتخاب کنین و همیشه اونجا باهم صحبت کنین
    مطمئن باشین از دیدن کامنت هاتون و صحبت کردنتون باهم ناراحت که نمیشم هیچ خیلیم ذوق میکنم که اینجا راه ارتباطیتونه :D
    فقط یه فکری بود که یهو به ذهنم رسید :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی