کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

بگذار جای ما و تو یک شب عوض شود

سه شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۷، ۰۷:۲۳ ب.ظ


از راه گم شدم که به راهم بیاوری

بنشین قضاوتم کن! از این پس تو داوری!


بگذار تا نقاب تو را دربیاورم

تو، از خودم به گریه‌ی من مبتلا تری


روح توام! کبود و شکسته، غریب و سخت

رنج توام! نزول عذابی سراسری


من انکسار روح توام در مقام شعر...

بی یار، بی قرار، نه عشقی، نه باوری!


در انتظار دیدن دنیا بدون جنگ

در جست و جوی یک سر سوزن برابری


از عدل قصه مانده و از دوستی جنون

در چاه گم شده‌ست رسوم برادری


اینجا جهان توست به دوزخ خوش آمدی

بگذر از آفریدن این زخم سرسری


حرفی بزن دفاع کن از خلقت خودت

با این سکوت کفر مرا درمیاوری!


کفر مرا ببخش، من آیینه‌ی توام

تکثیر غم به وسعت دنیای دیگری...


بگذار جای ما و تو یک شب عوض شود

شک می‌کنم اگر که تو ایمان بیاوری!


| اهورا فروزان |

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۴/۲۶
  • ۴۶۶ نمایش
  • پروازِ خیال ...

اهورا فروزان

نظرات (۳)

:((
پاسخ:
:(
  • زهرا اردیبهشتی
  •  ):

    +سلام عزیزم
    خوبی پرواز خیالی ؟!
    آرومم با وبلاگت ..
    بمونی همیشه ^-^


    +شفق جان ؟!
    دوست دیدگاهی ناشناخته ی من !
    نیستی که!
    کجا رفتی؟!
    الان مثلا سر اینکه من اصرار کردم واسه معرفی ات و نگفتن تو دلخوری پیش اومده بینمون ؟!
    نه عزیزم ؛
    از طرف من هیچ ناراحتی و کدورتی نیست
    بذار از طرف تو هم نباشه
    یادمون نرفته که پیش داوری نکردن و دلخور شدن بیجا و فروخوردن خشم و ناراحتی و خلاصه خطاهای شناختی اولین چیزایی بود که تو دیدگاه یاد گرفتیم ‌‌..
    پس نذار یه ناراحتی الکی و پوچ بینمون و به هم بزنه !
    برگرد منتظر حضورتم اینجا
    شاد باشی :)
    پاسخ:
    سلام مهربونم
    منتظر حضورت بودم :)
    خوشحالم از این حس آرامش...
    و توام بمونی همیشه :)

    +اهوم منم منتظرشم...ولی نمیاد که :(
    و بیت اخر
    و بیت اخر
    و بیت اخر.
    پاسخ:
    و دقیقا :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی