کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

مامن شکوهمند

يكشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۲۰ ق.ظ


چرا گلِ سرخ... 

چرا کسی از آفتابگردان "عطری" نمی‌گیرد؟!

چرا زنان زیبا...

آیا زنی که از شانه هات

مامنِ شکوهمندی ساخته است

زیباتر نیست؟!


| حمید جدیدی |

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۶/۰۴
  • ۴۷۵ نمایش
  • پروازِ خیال ...

حمید جدیدی

نظرات (۲)

عالی.
پاسخ:
ممنون از حضورتون
  • زهرا اردیبهشتی21
  • سلام خانوم !
    احوال شما ؟!

    خوبی ؟!
    چند روزه نبودم دلتنگ اینجا شده بودماااااا

    میگم !
    عزیزِ دلم جان !
    خبرای خوب خوب دارم ^-^
    دارم میرسم به اون شخص خیالی که همیشه آرزوشو داشتم !
    چقدر خوبه !
    چقدر خوبه یه کسی وارد زندگیت شه که از همه نظر همونی باشه که میخواستیش!
    اینقدر همه چی یهویی شد که وقتم نشد بهت خبر بدم! به پای بی معرفتیم نذاریااااا :)

    پسردایی مامانه ! پسر حاج دایی !!!
    چه خوش شانس !!!!!😂

    پنجشنبه عید غدیر عقدمونه !
    واسه خوشبختی و عاقبت بخیریمون خیلی دعا کنیا !
    پاسخ:
    سلام عزیز دلم
    منم دلتنگ حضورت بودم
    ای جااااااان با چه خبر بی نظیری اومدی
    خداروشکر از همه نظر همونیه که میخواستیش :)
    نه عزیزم...به خوشی های دلچسب زندگیت برس
    بی معرفتی که اصلا بهت نمیاد :)
    واقعا هم چه خوش شانسه، خوش به حالش ^_^
    و چه روز فوق العاده ای برای شروع یه زندگی دونفره
    خیلی خوشحال شدم :))
    انشالله که همیشه کنار هم بهترین حال و بهترین روزها رو تجربه کنین
    دلتون پر از عشق عشق عشق ❤️
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی