کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

به قدر هیچ

سه شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۵۴ ب.ظ


رخ به رخ

و چشم توی چشم

نفس 

نفس

نفس با نفسهایت

من 

تو را اینگونه میخواهم

شبیه حس بازی در جان کودکی

یا اشک شوق 

روی گونهٔ مادری چشم به راه

من تو را اینگونه میخواهم

مثل بوسه ای

پشت لبخند عاشقانه ای

و حیف

آخ چقدر حیف

که تو نیستی

حتی به قدر هیچ

اندازهٔ هیچ

تو

نیستی...


| محمد یغمائی |

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۵/۱۲
  • ۴۸۵ نمایش
  • پروازِ خیال ...

محمد یغمائی

نظرات (۸)

  • رادیو عاشقی
  • خیلى عالى موفق باشى دوست عزیز
    پاسخ:
    سپاس :)
    تو نیستی.......
    دل ادمو اتیش میزنه این شعرا......
    کنارش ی ارامش مبهمی بهم میده.....
    پاسخ:
    اینکه یه شعر یا متن رو با تمام وجودت درک کنی و بفهمیش 
    دل آدمو اتیش میزنه و کنارش یه آرامش مبهمی میده ... :))
    اره
    اما ای کاش هیچ وقت اتیش نمیگرفتم
    اما خاکسترمو دوس دارم
    "در من زنی ست....
    ک هرشب رخت میشوید.....
    رخت فرزند مرده اش را.....
    وای اگر بند دلم پاره شود....."
    پاسخ:
    خوبه که خاسکیترت رو دوس داری :)
    " وای اگر بند دلم ..."
    خاکستریم تنها یادگاری و داراییمه......همه دنیای منه.....
    حسرت منی.....
    حسرت پیراهنی خیس روی بند.....
    در بارانی بی انتها.....
    برای تنی......
    درد دارد وقتی با نسیمی برود کسی که ب خاطرش.....
    به طوفان زده ای شب را......
    پاسخ:
    چه خوب حرف میزنی :)
    و دلنشین
    مرسی گلی
    چون از دل میاد و ب دل میشینه......
    اونا شعرای خودمه....... 
    شعرام حاصل خاکسترمه
    پاسخ:
    دقیقا از دل میاد و به دل میشینه
    چقد خوبه که میتونی درد و دلاتو شعر کنی
    " خوشا به حال شماها که شاعری بلدید "
    شاعرط بلدی نمیخواد......
    یکم حس میخواد و یک کاغذ و قلم......
    دنیا پر از شاعرایی ک بس قانونن یکیشم من.....
    فقط مینویسم.....
    "دست خودم نبود.....
    شاعر شدنم را میگویم....
    تقصیر من نبود....
    که تنهایی!!!
    لب های هر غزل مرا بوسید....."
    پاسخ:
    شاید...
    شاعر بی قانون بودن هم جذابه 
    اما همیشه یادت باشه
    "به هزار دلیل نا نوشته....
    به هزار قانون بی دلیل....
    به هزار حرفی ک نمیتوان گفت.....
    ((شاعر شدن خوب نیست))"
    پاسخ:
    دنیا به شاعرها بدهکار است
    بدجوووور 
    اما ادمام بدهکارن.....
    پاسخ:
    اهوم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی