کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

عاشقانه هایمان را یادم نیاور

پنجشنبه, ۲ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۲۰ ق.ظ


قرار بود در کارت عروسی مان  

یکی از شعر هایت را با خطِ خوبت بنویسی ...

همیشه می گفتی

شاعر شدی که با اسمم ترانه بنویسی و

با نگاهم ، عاشقانه نویسِ معاصر ها شوی !

حالا من نیستم و تو باز هم

مشهورانه با نوشتن هایت غوغا می کنی ...

فقط یک چیز 

تمام عاشقانه هایی که برایم نوشتی را بسوزان !

نه می توانم طاقت بیاورم برای شخص دیگری بخوانی

نه تحمل دارم اتفاقی جایی ببینمشان ... 

عاشقانه هایمان را یادم نیاور 

بگذار مثل همان کارت عروسی ،

همیشه

یک رویا بماند  . 

بگذار هر چیزی که بوی " ما " را می دهد در گذشته

دفن شود ، من می خواهم بعد از تو زندگی کنم 

پس بیا و قول و قرار های دو نفره ی مان را در هوا پخش نکن 

تو که خوب می دانی

پنجره ی اتاق من همیشه باز است !


| ساینا سلمانی |

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۵/۱۰/۰۲
  • ۴۷۶ نمایش
  • پروازِ خیال ...

ساینا سلمانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی