کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

خارج از تصور

شنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۰۰ ق.ظ


به عکست خیره میشم بلکه آروم شم

تو بی اینکه بخوای دنیای من بودی

داره با گریه قسمت میشه تنهاییم

چی میشد چند روزی جای من بودی ؟


تا بودی زندگیم از خنده‌های تو...

تا بودی زندگیم از عطر تو پر بود

نمی دونستم اینجوری تموم میشه

ته این قصه خارج از تصور بود !


ته این قصه دنیامو به هم ریخت

ته این قصه رویای منو کشت

تو دل کندی و من راهی ندارم

به جز کوبیدن دیوار با مشت !


تو می دونی چقد از دوری دلتنگم

تو تنهاییمو خیلی وقته حس کردی

به عکست خیره میشم بلکه آروم شم

به عکست خیره میشم بلکه برگردی


هنوز از چشم تو دنیامو می بینم

شبیه ِ قابِ عکسام از تو لبریزم !

شاید دلواپس گلدونامون باشی

نباش تا وقتی که من اشک می ریزم !


کنارت وقتی بودم دنیا با من بود

تو نیستی چیزی جز کابوس با من نیست

تو که تنهام گذاشتی تازه فهمیدم

ته این قصه ی تاریک ، روشن نیست !


ته این قصه دنیامو به هم ریخت

ته این قصه رویای منو کشت

تو دل کندی و من راهی ندارم

به جز کوبیدن دیوار با مشت !


| مهدی ایوبی |

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • ۹۵/۱۱/۰۹
  • ۳۹۸ نمایش
  • پروازِ خیال ...

مهدی ایوبی

نظرات (۱)

like
پاسخ:
ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی