کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

فقط یک نفر

شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۴۸ ب.ظ


"خیلی مهم است که یک نفر، فقط یک نفر.."

کمی مکث کرد.

انگار بغض راه گلویش را گرفت، اما زود به خودش مسلط شد.

"..یک نفر توی دنیا آدم را از ته دل دوست داشته باشد.می فهمی؟

حتی اگر بد دوست داشته باشد , یعنی از طرز دوست داشتنش خوشت نیاید" 


| فریبا وفی |

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۵/۲۱
  • ۶۴۷ نمایش
  • پروازِ خیال ...

فریبا وفی

نظرات (۴)

عالی:)
پاسخ:
ممنون :)
  • بهــ ــار..
  • من هی میخونم هی عاشقت میشم :)) چقدر تو خوش سلیقه ای اخه گوگولی؟ :))
    پاسخ:
    عزیز دلم:))
    تک رل من که هی اسباب کشی میکنی :)
    چقدر خوب که این پست ها رو دوست داری!
  • بهــ ــار..
  • بابا خب من چیکار کنم یه جا شولوغه یه جا به دلم نیست خلاصه هر جا یه دشواری ای داره منم همیشه در حال جا به جایی عم =)))
    قشنگن خب "_"
    پاسخ:
    اشکال نداره تنوع خوبه :))
    فدات خب :*
    لایککک
    پاسخ:
    ممنون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی