کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

جهان با من است

يكشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۷، ۱۰:۳۳ ب.ظ


تو را دارم ای گل، جهان با من است

تو تا با منی، جان جان با من است

کنار تو هر لحظه گویم به خویش

که خوشبختی بی‌ کران با من است


| فریدون مشیری |

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۱/۱۲
  • ۶۳۴ نمایش
  • پروازِ خیال ...

فریدون مشیری

نظرات (۶)

کنار تو ای دلبر، همه ی دنیا مال من است:)
پاسخ:
:))
زیبا... :)

#فریدون مشیری
پاسخ:
ممنون :)
  • زهرا اردیبهشتی
  • ور هیچ نباشد چو تو هستی همه هست ..!

    #سعدی جآن !

    سلام عزیز دلم ..
    کیف احوالک ؟!
    خوبی؟!

    پست های این مدتت رو هم خوندم
    همه عالی
    مثل همیشه !

    *-*جان!
    خوبی دوست دیدگاهی من؟!
    پاسخ:
    سلام جان دل
    ممنونم ازت :) :*
    بوی سیب از بُنِ گیسوی تو جاری شده است
    از نسیمِ خوشِ آن، خانه بهاری شده است


    هر نفس سوره ای از باغِ دلت می روید
    بلبل از خواندنِ آیات تو قاری شده است


    می زند نبض زمین، موقعِ خندیدنِ تو!
    سنگ از دیدنِ روی تو قناری شده است!


    طاقِ ابروی تو چتری ست به روی سرِ من
    سقفِ بارانیِ آن، آینه کاری شده است!


    در هوای تو پریشان به بیابان زده ام
    دل بی طاقتِ من زائرِ زاری شده است


    واژه از وصف دو چشمانِ تو عاجز مانده است
    شعرِ من پیشِ نگاهِ تو شعاری شده است…!


    یدالله گودرزی
    پاسخ:
    عالی...
    زهرا جانم

    "حال همه ما خوب است
    اما تو باور نکن"

    می گذره... خیلی خیلی خیلی سخت...

    ممنونم از احوالپرسیت
    و خدا شاهده با دیدن کامنتم حالم خوب می شه
    وو بابت قسمت اول کامنتم عذر می خوام... واقعا حال خوبی ندارم
    ووو ان شاءالله تموم شه این روزهای سخت و دیدگاه با مسولیت مامور مهربون، برقرار بمونه... آمین
    پاسخ:
    الهی آمین :)
    همه ی اون روزایی که بی تو گذشت کنار تو بودمو
    غصه ی رفتن تو یه روزی گرفت تمام وجودمو
    نمیدونم کجایی چه تلخه که من یه خاطره بودم و بس
    نمیتونم از عشق تو دل بکنم تو این همه خاطره
    نمیدونم به چشم کی زل بزنم نگاتو یادم بره
    پاسخ:
    :((
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی