کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

من میرم اما نمیرم...

يكشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۷:۳۶ ب.ظ


من بغضِ آخرِ شبِ تولدِ چهل سالگیتم...

بی حوصلگیت پشتِ ترافیک سنگین از پرحرفیایِ زنی که کنارت نشسته...

بی خوابیِ شبِ قبلِ ماهِ عسل و خستگیِ صبحِ فرداشم...

من اون لحظه ایم که دلت یهو با پلی شدنِ یه آهنگِ آشنا هُررری میریزه

بند اومدن اون نفس راحتی ام که داری وقت شونه کردن موهای فرخورده ی دخترت می کشی...

من مچاله شدن دخترت تو خودش از زورِ گریه و بالشت خیسشم

ولو شدن تن نحیفش توی تراس و اشک هاش تو اتوبوس های خطی جلوی چشم آدم هام...

بغض های همسرت از دوست نداشته شدن و سیگار لای انگشت های پسرتم

من طعم آشنای یه خورشت قرمه سبزی ام که زهر میشه به کامت...

غم لحظه ایم که از دور میبینی دارم کنار کسی که دوستم داره می خندم، خوشحالم...

نم اشکت از دوری دخترتم، وقتی داره به هوای کسی زودتر از موعد خونه رو ترک میکنه...

من چایِ عطریِ سرد شده ی یه عصرِ کسل کننده ام که تنها تو تراس خونت نشستی و توی خاطراتت دنبال یه دوست داشتن و دوست داشته شدن واقعی می گردی، یه لبخند آشنا، موهای فرخورده ای که انگشتاتُ لای پیچ هاش جا گذاشتی...

"وضع ریه هات خرابه" و غدقن شدن سیگارتم...

من تنهاییتم تو بیمارستان وقتی داری نفس های آخرو می کشی...

من میرم اما نمیرم...

از کنارت میرم اما تو یادت، تو تک تک لحظه های عمرت

حسرت بودنمُ جا میذارم...!


| فاطمه صابری نیا |

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۲/۲۳
  • ۱۱۶۵ نمایش
  • پروازِ خیال ...

فاطمه صابری نیا

نظرات (۴)

  • ما جــــــــღــــــدہツ
  • قلمتان زیباست...
    پاسخ:
    این نوشته های خوب برای من که نیست اما ممنون از خوندن اینجا :)
  • ما جــــــــღــــــدہツ
  • آخه اسمتون آخرش بود:)
    خواهش میکنم:)
    پاسخ:
    اگه منظورتون پرواز خیالی هست که اون پایین نوشته شده باید بگم که خود وبلاگ با توجه به قالب زیر هر پست زحمتشو میکشه :))
    اسم نویسنده ها توو خود پست نوشته شده
    ممنونم :)
  • ما جــــــــღــــــدہツ
  • چه جالب و چه خوب:)
    خوشمان بیامد^_^
    پاسخ:
    :))

    چقدر قشنگ بود 😢❤️

    پاسخ:
    قشنگ نوشته شد و به دل نشست :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی