کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

دل من!

شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۰۰ ب.ظ


دوستت دارد و از دور کنارش هستی

روی دیوارِ اتاق و سرِ کارش هستی

آخرین شاعرِ دیوانه‌تبارش هستی

دل من! ساده کنم، دار و ندارش هستی


دوستش داری و از عاقبتش با خبری

دوستش داری و باید که دل از او نبری

دوستش داری و از خیر و شرش میگُذری

دل من! از تو چه پنهان که تو بسیار خری


دوستت دارد و یک بند تو را می‌خواهد

دوستت دارد و در بند تو را می‌خواهد

همه‌ی زندگی ات چند؟ تو را می‌خواهد

دل من! گند زدی... گند! تو را می‌خواهد


شعر را صرف همین عشقِ پریشان کردی

همه‌ی زندگی‌ات را سپرِ آن کردی

دوستش داری و پیداست که پنهان کردی

دل من! هر چه غلط بود فراوان کردی


دوستت دارد و از این همه دوری غمگین

دوستت دارد و توجیه ندارد در دین

دوستت دارد و دیوانگیِ محض است این

دل من! لطف بفرما سر جایت بنشین


مست از رایحه‌ی کوچه‌ی نارنجستان 

دوستش داری و مبهوت شدی در باران 

دوستش داری و سرگیجه‌ای و سرگردان 

دل من! آن دلِ آرامِ مرا برگردان


لب تو از لب او شهد و عسل می‌خواهد

لب او از تو فقط شعر و غزل می‌خواهد

دوستت دارد و از دور بغل می‌خواهد

دل من! این همه خوان، رستمِ یل می‌خواهد


دوستش داری و رؤیای تو جان خواهد داد 

همه ی زندگی‌ات را به فلان خواهد داد 

فکر کردی به تو یک لحظه امان خواهد داد؟ 

دل من! عشق به تو شست نشان خواهد داد!


| یاسر قنبرلو |

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۳/۱۲
  • ۲۳۳۳ نمایش
  • پروازِ خیال ...

یاسر قنبرلو

نظرات (۶)

  • هادی اسماعیلی فضل
  • چقدر حس نشستن کنار تو خوب است
    خدا برای دل من تو را نگه دارد
    پاسخ:
    چقدر قشنگ :)
    بسیار متن قشنگ و زیبایی بود.
    پاسخ:
    ممنون :)
  • شفق تیرزاد (*_*)
  • :((
    پاسخ:
    :((
  • شفق تیرزاد (*_*)
  • زهرای اردیبهشتی جان جانان
    می دونی که آقا مهدی، بلاگر شدن؟
    چندی پیش توی "وبلاگ های به روز شده" دیدم و سرکی کشیدم... هنوز می ری سایت شون (برو بچ دیدگاه)؟ گفتی حمایت کنن؟
    چ بامزه بود؛)
    پاسخ:
    :)
    عالی بود👌مخصوصا بیت آخر :)
    پاسخ:
    ممنون از حضورتون و وقتی که گذاشتید :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی