کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

من از کسی که تو رو داره چند قدم جلوترم

جمعه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۷، ۰۵:۱۰ ب.ظ


من از کسی که تو رو داره چند قدم جلوترم، چند قدم خوشبخت‌ترم!

من می‌تونم همیشه دوسِت داشته باشم بدون اینکه دلم بگیره ازت، من می‌تونم تا ابد داشته باشَمت بدون اینکه ترسِ رها شدن داشته باشم، تو مثل یک شی تجزیه ناپذیری برام.. من مثل کسی که تو رو داره دلواپس نگاه بقیه نیستم، من حسودی اون لحظه‌هایی رو که دنیا حسرت قشنگی‌هاتو می‌خوره نمی‌خورم، چون تو خود منی...ذره ذره منی!

من قبول کردم که تو سهم من نبودی! من قبول کردم که دوست داشتن، فقط داشتن جسمت نیست. تو همیشه با منی، حتی وقتی با اونی، حتی وقتی بدون اونی. من حسم بهت عوض نمیشه وقتی دوسش داری، وقتی براش میمیری، وقتی ازش خسته میشی، وقتی میخوای کنارش برگردی، وقتی عاشق کسی دیگه میشی!

تو شدی دین و اعتقاد من...دین و اعتقادی که از بقیه بهم ارث نرسیده، که چشم بسته تو آغوش نگرفتمش، که بقیه تو گوشم نخوندن، که از روی دست بقیه کپی نکردم، که از ترس خدا بهش ایمان نیاوردم!

تو اعتقاد منی، توی دوست داشتنی...


| صفا سلدوزی |

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۳/۲۵
  • ۱۲۱۸ نمایش
  • پروازِ خیال ...

صفا سلدوزی

نظرات (۱۰)

نیت کردم تاهرچندنفر که می تونم با شخصیت آیت الله حق شناس و چله عاشورا  اشنا کنم. دعوت می کنم به این آدرسا سر بزنید مال من نیستن حس عجیبی دارن


http://haghshenas110.com

http://instagram.com/hghshenas110

@hghshenas110
  • سنجاب کوچولو
  • :)
    دلتون شاد
    پاسخ:
    ممنونم، همچنین :)
  • شفق تیرزاد (*_*)
  • آخر هفته تموم شد و نیااامدی!
    آخه چلا؟

    امیدوارم هر جا که هستی سلامت باشی :)
    پاسخ:
    چنتا آخر هفته نبودم؟
    از دستم در رفت...
    دلم حسابی تنگ شده بود برای اینجا و شماهای دوست داشتنی :)
    ممنونم عزیزم:*
    خیلی زیباااااااا

    پاسخ:
    ممنونم از حضورتون :)
    نزدیک به دو هفته که نیامده اید (:
    پست جدید بنه ای دوست
    پاسخ:
    ممنونم ازت که با وجود این غیبت طولانی هنوزم به اینجا لطف داری و فراموشش نکردی
    وجود شماها بهم انگیزه میده قطعا :)
    سلام...تمام صفحات روخوندم همه رودوست داشتم عالی بودن...تبریک میگم...ماناباشید
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از نظرتون و لطفی که به اینجا داشتید
    خوشحالم که لذت بردید
    شاد باشید :)
  • زهرا اردیبهشتی
  • سلام سلااااااام
    خوبین؟!
    خوبم :)

    امتحانام بالاخره تموووووم !
    آخیییبیش :)

    کوجای پرواز خیالی؟!
    نیستی که ):
    شفق جانم تو چطوری؟!
    خوبی جانا؟!
    پاسخ:
    به به سلام به روی ماهت :)
    تبریک میگم، خسته نباشی از امتحانات پایان ترم...انشالله که همشون مورد قبولت بودن :)
    لذت ببر از وقت آزادت ^_^

    اهوم نبودم یه مدتی...
    و اومدم اینجا
    و چقدر دلم تنگ شده بود :)
  • زهرا اردیبهشتی
  • کوجایین شماها ؟!
    حالا که من اومدم ؛ شماها نیستین ):
    دلتنگتونم که ):
    پرواز خیالی ؟؟!!
    شفق جان؟!!
    کجااایین خا ؟!
    پاسخ:
    پرواز خیال وارد می شود ^_^
    شفق جان هم فکر کنم خسته شد بس که سر زد و پست جدیدی ندید :)
    میاد اونم...منتظرش بمونیم
    ❤️️❤️️
    پاسخ:
    ممنونم ازت که هوزم به اینجا لطف داری
    دلت آروم ❤️
  • شفق تیرزاد (*_*)
  • بعله! چندین آخر هفته! دیگه انگشت ندارم واسه شمارش! o_0 دهه! شوما و حوا بانو قصد دارین منه حچاچ رو دق بدین؟ (هر دو هم با هم اومدین... خدا رو شکر :) ) خو چلا یهو بی خبر می رین؟ اهه!
    و دوباره بعله! هر روز سر می زدم... دیگه تصمیم گرفته بودم نیام :( خعلی بد بد بد!!
    دلمان طاقت نیاورد و آمدیم و از بازگشت افتخار آفرین سرکار علیه مفتخر شدیم :)) دیگه نبینم بذاری بری پشت سرت رو هم نگاه نکنیا!

    خیییلییی خوشحالم که هم شما و هم حوا بانو برگشتین. ان شاءالله همیشه سلامت و دلشاد باشین.

    زهرای جان جانان
    خوفی عزیز جان؟ امتحانات چطور بود؟ من که خعلی دلتنگ درس و مشقم(!)...
    یه خبر خوب دارم برات
    .
    .
    .
    مدیرشون عوض شده... سه شنبه مییی ره که... بره شبکه دیگه!
    برای حمایت دوباره و مصمم تر از قبل هستی؟
    پس بسم الله...
    فاطمه هم دیگه وبش نیست... بیانی شده! بری وب قبلی آدرس جدید رو گفته.
    من رفتم بهشون گفتم مدیرشون عوض شده و دوباره حمایت و... وب جدیدش هم خداحافظی کردم. دیگه نمی تونم برم.
    اگر رفتی سلام برسون. بگو حمایتها فقط به روابط عمومی... تاکید کنن با مسئولیت مامور مهربون. از خوبی هاش که ایشون رو از دیگر مسئولین باشگاه ها متمایز می کنه بگن...
    ان شاءالله که دیدگاه مون با مسئولیت مامور برگرده برای همیشه... بلند بگووو: آمییین.
    پاسخ:
    وارد دهه شد :)) خدانکنه...اینا همش به خاطر لطف و مهربونی بی نهایتت به اینجاس که من به خاطرش کلییییی ازت ممنونم ^_^
    خوب شد اومدم وگرنه کلا کات میکردی نمیومدی من میموندم و کافه ی بی شفق -_-
    چشم سعی میکنم :)

    ای جان...ممنونم :*
    خودم خوشحال ترم که دوباره اومدم و کامنت هاتونو اینجا میبینم :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی