کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

گریه کردم

سه شنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۱۶ ب.ظ

 

هر جا که حرفت شد همان دَم گریه کردم

خود را به یک گوشه کشاندم گریه کردم

 

جاى تو غم را بو کشیدم با نوازش

بر روى زانویم نشاندم گریه کردم

 

هر روز خوابیدم که شب بیدار باشم

هر شب نشستم شعر خواندم گریه کردم

 

باران که زد با بغض پشت رُل نشتم 

در التهاب شهر راندم، گریه کردم

 

تا آشنایى دیدم از حال تو پرسید   

جایت سلامت را رساندم، گریه کردم

 

تار سفیدى بین موها دیدم امروز

آنقدر بر خود خیره ماندم، گریه کردم...!

 

| سید تقی سیدی |

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۸/۰۹/۱۲
  • ۹۶۳ نمایش
  • پروازِ خیال ...

سید تقی سیدی

نظرات (۴)

  • مهدی هستم(سیدمهدی)
  • شاعری نیست که شعراش غمگین نباشه...همه دلشون گرفته ست

    پاسخ:
    سرزمینمون دلش گرفته :(
  • مجنونِ لیلی
  • بین انبوهی از تفاوت ها

    شاعران درد مشترک دارند

    مثل ظرفی عتیقه زیبایند

    منتهی از درون ترک دارند

     

    ن.ا: پشت رل نشستم 

    پاسخ:
    به به

    پ.ن: حواستون به جاده باشه :|
    ولی توو اون لحظه ذهن فعال و خلاقی داشتید که این بیت به ذهنتون رسید :)
    ممنون به هر حال
  • مهدی هستم(سیدمهدی)
  • هوم

    شوربختیم...

    پاسخ:
    :(
  • مجنونِ لیلی
  • جسارتا منظورم این بود اون قسمت از نگارش شعر نیاز به اصلاح داره 😅 

     

    پاسخ:
    آهااان 😂
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی