کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

امروز دلم خواست

چهارشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۸، ۱۰:۴۹ ق.ظ

 

امروز

بوسه ی جوانه ای را

روی ساقه ی غمگین زمستان دیدم

دلم آرام شد

مثل درختی که باد،

راز دلش را برایش فاش کرده است

 

امروز دلم خواست شماره ی بهار را بگیرم

سلام کنم

حالش را بپرسم

و بگویم کی از راه خواهی رسید

میخواهم کوچه را آب و جارو کنم...

 

امروز دلم خواست لبخند بزنم

دلخوش باشم به صدای غلغل سماور

دلخوش باشم به سلام مادر

دلخوش باشم به عطر گرم چای

امروز دلم خواست برای غم کاری کنم

بگویم خبر داری فردا شادی از راه خواهد رسید؟

 

| صفا سلدوزی |

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۸/۱۲/۲۸
  • ۳۶۳ نمایش
  • پروازِ خیال ...

صفا سلدوزی

نظرات (۲)

  • پریسا سادات ..
  • زیبا بود:)

    پاسخ:
    ممنونم که اینجا رو میخونی :)

    سلام شاعر عزیز و بزرگوار
    شما دعوت شدید به محفل شاعران
    پس از عضویت با استفاده از گزینه ی ارسال مطلب جدید ، مطالبتون رو با نام خودتون در وب منتشر کنید
    با تشکر بخش پشتیبانی طبع شعر


    https://tabesher.ir/register

     

     

    پاسخ:
    متاسفانه شاعر نیستم :(
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی